21 Oktober 2010

Mood "berblog" datang lagi.

Posted by Fatihah at 10/21/2010 02:40:00 PTG
Last aku aktif "berblog" 9 mei 2010..





Mmm agak lama ke"MALAS"an melanda diriku... Aku pun tak tahu kenapa.? kenapa? kenapa?



Teringat masa mula2 nak ber"blog" dulu.. Punya lah rajin... siap suruh Suamiku beli laptop satu untuk aku
hanya untuk ber"blog" dah Ber"facebook".. Asal ada peluang.. mesti terus buka blog buka Facebook.. Tapi ke"RAJIN"an aku itu cuma sementara.. Suamiku pernah berkata padaku.. "KLAK X BENA MOK BER"BLOG".. Mmmm "BENA JUAKLAH APA D PADAH LAKIKU"  Oppss.. itulah bahasa kami." SARAWAK TANAH AIRKU "



Aku hilang minat dengan blog.. Begitu juga dgn Facebook aku cuma menjadi "silent reader".. Segala games di Facebook aku tinggalkan.. sesiapa yang add aku d Facebook 2-3 hari baru aku accept.. kadang2 1-2 minggu baru aku accept... Sampaikan org komen pun aku tak balas.. hihihihi.. SORRY..




Sekarang ni aku nak mula aktif semula.. Aku rindu nak bercerita.. lagipun
laptop ada 1 di rumah.. walaupun ada laptop aku lebih suka memeningkan kepala ku susun puzzle.. Tapi sekarang aku ingin ber"blog" semula.. Untuk kongsi macam2 cerita.. & mungkin sesetengah post saya akan menulis dalam bahasa SARAWAK..hihihihi

3 comments:

Unknown on 21 Oktober, 2010 16:52 berkata...

Salam Fatihah:

Teruskan berblog (terutama dalam bahasa swak). Saya suka sebab saya faham bahasa swak... :).. Dan saya suka nama kitak sebab anak sulung kamek nama fatihah humairaa...

Salam kenal... :)

Fatihah on 21 Oktober, 2010 17:20 berkata...

Salam

Mmm .. ok sy balas dalam bahasa swk jer k..

Lamak dah kamek mok nulis blog dalam bahasa sarawak.. tapi kamek takut orang x paham.. Tp kinek tok kamek mok start nulis blog dalam bahasa sarawak.. walaupun orang x paham..

Nama kamek "FATIHAH" ya di beri bapak angkat kamek masa kamek masuk islam dolok.. Kamek pun suka nama FATIHAH.. cantik..

Kirim salam ngan anak kitak ya..

Unknown on 22 Oktober, 2010 22:36 berkata...

Salam Fatihah:

Insya'Allah lak madah..Kamek merik nama Fatihah sebab nya anak sulung; pembukaan, kak ya bersempena dgn surah pertama dalam AlQur'an..

Tulis jak ikut keselesaan kitak... janji happy... :).. mesti ada yang faham.. mun dak nya sik faham, buat2 lah faham.. :)

 

Cahaya Hidupku Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez