02 Mei 2010

Award Dari Umisofie

Posted by Fatihah at 5/02/2010 07:25:00 PG
Award Kali ni Fatihah dapat dari UmiSofie
Terima Kasih UmiSofie kerana 
ingatkan Fatihah..
Fatihah nak minta maaf sebab 
lambat ambil Award 
yang cantik ini dari UmiSofie

Fatihah agak sibuk akhir2 ni..
Sibuk dengan anak2 & baby baru.
Blog Fatihah ni pun dah terbengkalai.. 
Langsung tak ada masa nak jenguk
blog sendiri.. apatah lagi blog kawan2..

Ok kepada kawan2.. Fatihah tak tahu
nak tag & bagi Award ni
kepada sesiapa kerana.. rasa2nya
semua dah ambil award ni.. Fatihah jer yang 
Lambat.. Sapa2 yg belum
ada Award ni..
Ambillah... Award ni cantik sangat...


4 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin on 02 Mei, 2010 07:41 berkata...

oh...dah terima yer...
biasa la baru dapat baby, kdg2 mmg kita tak de masa nak dok depan pc berinternet. tak pe, yg penting baby sihat....seronok, kan dapat baby...sik nak belek baby.

saSha a.K.a MumYalya on 02 Mei, 2010 10:41 berkata...

ermmm..rajin betui fatihah ni..tp,kalau tak kerana entry ni..ku tak perasan sungguh award ni..harus buat :)

Fatihah on 05 Mei, 2010 21:58 berkata...

Naimatul Hafizah Nor Rodin - yer.. memang tak de masa nak dok depan laptop.. sikit2 nak tengok baby.. neway TQ,

Fatihah on 05 Mei, 2010 22:01 berkata...

saSha a.K.a MumYalya - hihihi.. Fatihah dah lama tahu pasal award ni.. tapi memang tak de masa langsung nak buat entry baru.. takut plak kalau UMISOFIE cakap tak sudi nak ambil...

 

Cahaya Hidupku Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez