31 Mac 2011

Bulan Kelahiran Putera & Puteri Kami

Posted by Fatihah at 3/31/2011 02:52:00 PG
Header & warna blogFatihah sudah berubah.. Berubah kerana bulan April ni lah Fatihah telah melahirkan 2 orang anak.. Opss buak twin tau.. ( walaupun sangat berharap dapat anak twin ) hihihii... Ke-2 2 anak Fatihah ni lahir bulan April tapi tak sama tahun.. Jarak setahun seorang..


Masih Fatihah ingat saat Fatihah masuk labour room.. Sungguh mendebarkan detik itu.. segala kesakitan ketika ingin melahirkan terbalas apabila mendengar suara bayi menangis & melihat senyuman di muka Suami yang menemai Fatihah ketika waktu bersalin..


Tapi itu cerita 1-2 tahun lepas.. sekarang HANNAH & MIKAIL sudah membesar dan akan menyambut ulang tahun kelahiran tak lama lagi.. Manakala kakak mereka Amyra plak akan menyambut ulag tahun kelahiran bulan Ogos nanti..

MUHAMAD NACQRIS MIKAIL itulah nama hero keluarga Fatihah dan merupakan anak ke-2 dalam keluarga kami akan berusia 2 tahun pada 19 April.. Manakala anak perempuan comel kami ke-3 adalah NACQRISMA HANNAH yang akan berusia 1 tahun pada 14 April.. Sungguh sekejap masa berlalu.. Tak sedar anak2 sudah membesar dengan cepat.. Semoga Anak2 kami menjadi insan yang berguna suatu hari nanti.. Amin.

Psstt: Header blog & animasi kelip2 ni Fatihah ambil dari blog suami Fatihah.. kalau korang pun berminat nak buat animasi kelip2 seperti di atas boleh dapatkan dengan harga serendah rm10 sahaja. First come first serve basis. Tinggalkan pesanan di ruangan komen jika berminat.

1 comments:

tehr on 03 April, 2011 16:28 berkata...

seronok kan kalau ada anak kembar
mesti semua nak sama je
hehe

 

Cahaya Hidupku Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez